10.2.09

Tack

Vill tacka all mina vänner, de som finns runt omkring mig.
Efter att jag valde att berätta för alla här så har jag fått otroligt många som verkligen vill hjälpa, stötta och finnas här för mig.
Det är i tillfällen som dessa som man verkligen ser vilka som bryr sig om en, och jag är verkligen glad att det är så många i mitt fall.

Mest tack vill jag ge till Anna, som verkligen lyssnar och kan förstå och prata med mig så jag mår bättre.
anna says:
jag tänker på dig, och du är värdefull. du klarar det här, du är stark


Detta är bara ett exempel på saker hon sagt som får mig att må så mycket bättre.

Även tack till Mathilda Silfverberg, Jessica Åström, My Jonsson, Filip Högvall, Sofia Marklund, Linnèa Bay till viss del och massa andra. Det känns bra, tryggt och säkert att veta att det finns folk runt omkring mig. Att det finns folk jag kan prata med.

Jag älskar er

2 kommentarer:

Anonym sa...

söt du är anette! du vet att jag alltid finns här för dig! när du behäver prata, om det så vore jätte sent och jag sover,
du betyder gumman(L)

Anette Edlund sa...

Tack Sofia. Det betydde så mycket för mig att du pratade med mig och förstod.
Du är underbar(L)