31.1.09

dumburk

Jessica ,min kära kusin, klagade så hemskt på att jag sällan uppdaterar min blogg.
Fast vad är det för mening, ändå ingen som läser den.
Men det är tur att jag har henne, vad skulle jag annars ta mig till? Trots att hon är och förblir både schizofren och paranoid så är det bra att hon styr upp det lite i stugan osv.

Tänkte berätta att min dator ,åter igen, har drabbats av virus. Denna gången värre än innan.
Om jag klivkar på den användare jag vanligtvis är inne på så är det första som händer att två rutor poppar upp med att något program inte kan hittas.
Detta följs av en ryta där det står något i stl med att "Datorn har återställts efter ett allvarligt fel....Skicka felrapport/skicka inte"
Efter detta kommer msn och om jag loggar in så kommer jag in och kan snacka med folk men dirr jag klickar på något annat så låser sig hela datorn och jag måste klicka av elen till hela datorn.
Så nu sitter jag inne på en annan användare som jag verklign aldrig är inne på, här har jag bara msn messenger (det äldsta som finns) och kan inte ladda ned nytt, youtube funkar inte så jag kan inte lyssna på musik och dessutom så har jag inte mina filer (musik,bilder osv).

Men nu ska jag sluta gnälla och gå och lägga mig tror jag. Godnatt käraste

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag läser faktiskt din blogg ;D