31.1.09

hm, lördagkväll..

Nu slog klockan precis 22.00 och jag sitter med en skål med godis i knäet, fanta på min högra sida, en skål med chips på en liten pall bredvid mig och Herman i sängen.
Han har lanat och inte sovit särskilt mycket alls så han ligger och sover, eller nästan.
Ser lite på The green mile också.

TRISTESS

Jag och Mathilda (och Linnèa) taggar TÅRTAAAA imorgon.
Sen kommer jag förmodligen missa träningen, men det är workshop på kvällen sen iallafall.
Tredje gången nu

Jag är uttråkad och har inget att göra, kanske ska plocka upp blocket och rita lite. Nu när jag ändå inte har annat och göra.. Vi får se

3 kommentarer:

Anonym sa...

TÅRTAAAAA A A A :D

Anonym sa...

En människa är fler än ingen. Men jag kan räknas som flera föresten ;) Varför fick jag stå inom paranteser? det är ju fuskigt...

Anonym sa...

Ja det gör jag för jag är bäst! asså hallå jag är blond jag förstår inte sånt på direkten.