28.1.09

hej

Jag har blivit utmanad av Jessica.
Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

1. Jag tränar parkour.
2. Jag hatar kedjebrev och utmaningar känn ironin
3. Mina naglar växer fort och jag är kung på att klia folk på ryggen med dom.
4. Jag har mindre tvångstankar.
5. Folk klagar på att jag pratar för mycket.
6. Jag älskar att lyssna, även om det är så ointressant det kan bli.
7. Jag har inaktiverat smileys på msn eftersom att jag verkligen HATAR de runda fula och gula figurerna.
8. Jag är en stolt TT medlem

Jag utmanar:
Linnèa
My
Mich
Maria
Rebecka
Jag läser aldrig bloggar så det blir inga fler..

2 kommentarer:

Anonym sa...

sv: Nja, tror inte det! Däremot var underlaget i stallet nyss utbytt på den nyliga bilden.

Jag hatar också utmaningar, haha!

Anonym sa...

sv: Ja absolut!