8.12.08

tegs mental

Idag så var det skola. Vi älskar måndagar eller hur?
På idrotten var det volleyboll, jävligt chill. Synd bara att Jesper alltid ska vara så tävlingsinriktad man kan bli... Känner att nu efter jag tränat parkour så funkar inte lagsporter för mig alls
(Dessutom är jag ganska dålig på det)

Vi var typ 15 st från 9e som satt på bänkarna vid shematvlan +Ludvig 9f & André 9c
och Filip började såklart bråka om att han skulle ha en engen bänk och det resulterade i att alla killarna började mosa ihop varandra och försöka putta ut dom andra.
Väldigt roande att kolla på.
Filip hade fått en tidning från ett gymnasium ,det var massa olika gymasium som visade upp sig i centralen, och den började han slåss med.
Sanna skulle av någon anledning ha tidningen så jag drog in som backup och vi fick ,efter en massa kämpande, tag på tidningen.

André och jag började slåss också, jag vet inte varför. Jag känner inte ens honom. Galet
Fick in en bra bitchslap faktiskt, och han några svidande på låret. Sen fick jag tag i tidningen och smällde till så det riktigt lät på hans lår. Så jag vann

På no:n så hade Madde bestämt att vi skulle ha bestämda platser men det blev inte så. Tror jag iallafall.
Och dessutom så är både jag och Sanna fett uttråkade så vi tejpade fast en lapp där det stod KLAMYDIA på Adams rygg.
SÅ KAN DET GÅ

Inga kommentarer: