11.12.08

Jävla tc

Klev upp kring 20 i 8 imorse ,sen som vanligt, och var hos bergh kanske 10 över. Bara 10min sent faktiskt.
Vi kommer till tc 20 över och tänker att vi kanske hinner precis i tid till so:n då vi ser nästan hela klassen stå i korridoren och när vi kommer närmare säger dom att vi inte har någon so.

FAAAN OCKSÅ

Altså skulle jag ha kunnat ha sovmorgon till 11.05... Less man blir.
Så vi drog hem igen på en gång och jag frågade pappa om jag fick slippa idrotten eftersom att jag då får ledigt till 13.25.
Pappa vet ju inte så mycket så han sa att det var okej, jag skulle aldrig kunna fråga mamma.
Så, ja. Det blir bara svenska och engelska idag. Känns inte så drygt faktiskt.
Nu ligger jag i mammas och pappas säng och ser på Eldorado på vhs, har bärbara i knät och katten ligger och sover på en kudde brevid mig.
Och dessutom har jag käkat lite kladdkaka.

Inga kommentarer: