12.12.08

Träning

Eftersom att nästan alla tränare är i London på ett ganska stort jam så hade vi träning med ElakaErik och FelAdam.

Uppvärming med freddie som ledde och som alltid så sprang vi allihopa runt salen.
Efter uppdelningen gick vi runt på våran halva och rullade på en matta på varje sida av salen.
Jag valde att rulla på en matta i mitten istället så jag skulle få till dom. Rulla är svårt

Sen körde vi en pytteliten bana med en bom och sen ganska låångt avstånd och en plint. Jobbigt eftersom att det inte blev riktigt rätt med stegen.
Men det är ju så det ska vara, man måste ju få kämpa lite.
Provade lite kombinationer med mest 1 och 2handad och lazy.

Efter det här satte Erik upp typ 5 eller 6 olika ställen man kunde köra lite vad man ville på. Blev lite kaos
Jag tog en bom med en tjockmadrass bakom och körde monkey där. Eller jag försökte iallafall..
Jag har åter igen blivit rädd för att göra monkey så FelAdam sa att jag gör en kash som är en blandning av kong/dash.
Det betyder altså att jag gör en kong/monkey och håller sen kvar armarna eftersom att jag är rädd för att ramla.
Fan också
Jag som slutade vara rädd ett tag, och det gick faktiskt bra. Men tillbaka på ruta ett.

Jag måste träna på att våga släppa taget när jag ska göra en monkey eller kong eller vad man vill kalla det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är utmanad ;) kolla in min blogg.