15.12.08

Anette (L) Kedjebrevsliknande skit

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex ''8-sakerna''.
3. Meddela de utmanade på deras bloggar.

8 Favoritprogram:
SCRUBS!!!!!
Simpsons
Spin City
Cheers
How I met your mother
Hells Kitchen
Top Model
Project Runway

8 Saker jag gjorde igår:
Maria väckte mig, jag sket i att kliva upp.
Skyndade in i stallet
Hade möte om hela dagen och gick igenom julshowen
Hämtade in hästar
Sprayade grönt, lila, rosa och glitter på hästarna
Sadlade och tränsade säkert 20 hästar
Sprang med en galen Kaktus genom hela ridhuset vinkandes till publiken
Sjöng falskt i luciatåget

8 Saker jag ser fram emot:
JULLOV
Julafton
Att få börja använda kappan jag ska få
Köpa nya skor
Träna mera pk
Ha filmkväll med US och UG och se på hela julshowen
Sommaren
Hyra hästar (?)

8 Favoritrestauranger
Subway
Nattöppet
mer hungrig var jag inte...

8 Saker på min önskelista:
Telezoom objektiv
Bärbar hårddisk
Ramar
Presentkort och pengar
Skor
Kolkritor
skissblock
Fotoframkallning

8 Personer jag utmanar:
Ingen eftersom att det inte är folk som läser min blogg +att det är sjukt drygt

Inga kommentarer: