11.11.08

Tja bloggen.
Nu är klockan 01.52 och jag har just blivit klar med hkk-inlämningen som ska in imorgon.
Det kommer bli kanske max ett vg på den eftersom att jag inte nämner så mycket egna tankar med det ger jag fan i. Orkar fan inte mer nu.
Livet är för mycket.
FYFAN

Det enda jag har att se fram emot är parkourträningarna. Numera på torsdagar istället för onsdagar och söndagar som vanligt. Det är bra, förutom att båda träningarna är på Mariehem nu. Det känns så långt dit. Men om jag har tur kommer mamsen skjussa mig. :)

Kom på nu att jag sitter ochbloggar och tittar på något om ett kvinnofängelse i USA istället för att läsa de återstående 120-130 sidorna i engelskaboken jag ska ha bokprat på imorgon. Är fan helt oförberädd.
FYFAN

Det enda ljusa just nu är, hmm... ja juste, jag ska träffa Jocke på stan imorgon. Han lyckas alltid muntra upp.

Nejfan, nu är klockan 01.59 och jag ska läsa lite. Eller nej fan, det ska jag inte. Kommer inte göra det. Får hoppas bokpratet inte går åt helvete imorgon. Karolina älskar mig så jag hoppas hon är snäll med mig.

Fuck off motherfuckers

Inga kommentarer: