9.11.08

La música

Jag är verkligen DÅLIG på att blogga.
Egentligen är det lika bra, jag har ändå inget vettigt att blogga om.
Däremot så är jag fett beroende av min bilddagbok så kolla in den istället. :)

Tänkte skriva ned lite musik jag gillar liksom. Det är det intressantaste jag kan komma på, whihheeeey fantasin flödar.


Daniel Adams-Ray och Oskar Linnros aKa Snook
-Verklighetsutflykt Ab (otroligt nog?)
-Mr Cool
-Har du tänkt på din egen begraving?
-Kattguld
-17juni (feat afasi)
-Såpbubbler
-OjOjOj
-Lehjonhjärta (feat organism 12)
-Snook, svett och tårar
-Parkbänksfilosofi
-Inga problem(den icke remixade versionen)
-Och farsan snarkar redan
-Rasmus sista vers
-Låtsas som att det regnar
-Punkt (feat petter, afasi och filthy)
-Längst fram i taxin
-Mognare än oss
-Dagboken
-Om en minut om en sekund
-Kommer ifrån
-1990 nånting
-Generation fuck you
-Blunda
-Håll käften orkestern
med flera

Herbert Munkhammar och Magnus Lidehäll aKa Afasi och Filthy
-Prinsessan
-Vad spelar du för instrument?
-Le parkour
-Jävla Flicka (feat Professor P)
-Jobb
-Bomfalleralla
-Sluta knacka
-Tapet (feat bit)
-Sverigetrotters
-Samhällsurium
-Sverige (feat snook)
-Ingen refräng
-Hela världen e dumskallar
-Tredje basen
-Hej Hej
-Glider
-Naminaja
-Jag kunde inte bry mig mindre
-Eller hur
-Benen på ryggen
-Fredag hela månan
-Fläcken
-Mangolian
med flera

Björn Nilsson aKa Kapten röd
-Du e la go (feat tommy tip)
-Kallakallacka (feat tommy tip)
-Trasig
-Mördare
-Stjärnorna finns här
-Ta inga order
-Galenskap
-Visa ingen nåd
-Okänt nummer
med flera

Inga kommentarer: