31.10.08

Käraste Magnus (L)

Igår var jag och Rebecka och såg Magnus nyaste act -Tal till nationen och det var galet underbart bra.
Han skämtade om bland annat att han tydligen kommit ut som bisexuell i någon tidning, gud, religioner, uppdateringar av tro (1,0 2,0 3,0 osv), sexuella läggningar, att man skulle kunna fälla alla amerikanska presidenter för brott mot världen(vissa delar av det här förstod vi inte eftersom att vi är för unga och vet inte alla historiska händelser), djuren och massa annat.

Det bästa var att han hela tiden går tillbaka till saker han sagt under acten, tillexempel -"Men vad vet jag? Jag vill ju ta den i röven" eller så satte han sig vid bordet och låtsades vara gud som pratade med ängeln Gabriel och sa typ -"Men varför skapade jag grisar om man inte får äta dom? Jag minns inte, det var så länge sen. 4000 år sen...av 6000, nej dom ska få äta grisar och ha vilken hatt dom vill!"

Det är svårt att förstå det här om man inte sett allt men ni får väl vänta tills det kommer på youtube. :)

Tog iallafall massor av bilder , men jag hade ett jävla problem med ljuset eftersom att det var rött ljus uppifrån och vitt ljus mot honom. Tycket inte bara att det var jobbigt att fota, det var jobbigt att titta på ibland också. Men jag klagar inte, det var värt allt att få se Mr. Betnér.



















Det bästa på hela kvällen var då Magnus kom ut endast för att jag och Rebecka skulle få ta bild med honom. Asså mina ben skakade hela vägen ner till trappan sen.

Det var en tjej som stod och sålde tröjor, krönikor och andra framträdanden på dvd som Magnus kunde signera om man ville. Just då köpte Ronjas mammas kompis en tröja och vi pratade med Ronjas mamma om att vi missade att ta bild med honom och då sa tjejen som sålde grejer att hon kunde ringa Magnus och be honom komma ut och ta bild med oss. Jag blev superglad och utbrast -Jaaaaaa TACK! Jättegärna!
Och då fick vi gå och möta honom utanför dörren där han satt och vilade mellan showerna och vi tog bild.
Åh, älskade känslan av att stå brevid mannen jag beundrar mest i världen och känna hans arm bakom min rygg.


Observera att det är jag som tagit alla bilder(utom den på mig och Magnus, men den vill nog ingen ta) och dom är mina. Fråga om ni ens funderar på att ta någon bild.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud så kul Anette! Grymt.