17.10.08


Min kära klass. Vi är fan bästa klassen på TC. Bra sammanhållning och shit. Mindre än ett år kvar med er. Känns surt.
För er som otroligt nog kanske kollar in på bloggen här så sitter jag på första raden 2a från vänster.
Idag har det vart en vanlig skoldag, förutom att det är halvklass på no:n och jag hade labb förra veckan så fick typ två timmar hål. Nice.
Så nu sitter jag här med ett glas glocken brevid mig, en kexchoklad i handen och snook i hörlurarna. Livet leker helt enkelt.
Ska vara med Rebecka och FelJocke ikväll iallafall, också galet nice.
Ännu en bra sak var att idag då jag kom hem och slog på tv:n så var det Afasi&Filthy vs Snook på MTV. Jag fattar inte varför dom envisas med att sända såna sjukt bra grejer på så sjukt dåliga tider. Ge fan. Hann bara se Mr.Cool - Snook men den videon är fan den skönaste någonsin.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så jävla snygg du är , Anette!

Anonym sa...

DU ÄR UTMANAD, kolla min blogg!