11.10.08

Parkour



1.Jacka från Raw Blue med stor broderad patch på ryggen, ärmarna samt på bröstet. Dragkedja och knäppning fram. Kanterna till fickorna fram, ärmarna samt kragen är i läderimitation.
2.I Am Hip Hop T-shirt från Your Local Dealer med stor text tryckt på framsidan. Patch med loggan fäst vid ena ärmen.
3.Wheat Paste Chill Hoodie from Zoo York in white and grey patterns allover. The lining of the hood is in brown fabric. Zipper and two front pockets.
4.Sony Ericsson w902Omge dig själv med ett ljudpanorama. Tydlig bas, tydlig stereo och det förstklassiga headsetet HPM-77 – med W902 får du en tydlig ljudupplevelse.

Idag var det var en grymt skön pkträning. Vi hade första inneträningen och det var basgruppen som tränade. Körde såklart vackraste (och första) bailen då jag på hinderbanan ,som bestod av en bom-matta-plint-matta-sen upp på plint och över en bom ner i tjockmadrass, skulle köra en helt vanlig tvåhandad över plinten (hinder nr 2 av 3) och lyckades försöka hoppa av med fel fot och fastnade totalt och sen blev det rätt ned i golvet helt enkelt.
Efter att jag faktiskt mjukare än vad jag kan rulla ramlat ned i madrassen och tagit ett eller två andetag började jag såklart gapskratta och såg ingenting, bara att Adam, Erik, Ludvig, Martin, Felix, FelJocke, Pekka, Jorm och säkert nån fler kom fram springande till mig och det fick mig att skratta ännu mer.Som synd var så såg inte FelJocke, Jorm, Pekka eller Felix min vackra bail men det gjorde Kasper som var precis bakom mig.Hörde ganska sköna kommentarer som :

-Eftersom att du gapskrattar antar jag att det gick bra.
-Men vafan jag sa ju att du skulle ramla och när du väl gör det så missade jag det?
-Vad försökte du dig på egentligen?
och massor med annat som jag inte riktigt uppfattade eftersom jag skrattade så galet mycket.

Efter träningen var färdig så var det lite filmklipp som skulle visas med jag och Mathilda väntade bara på lite saft och någon slags muffin/kladdkaka och det var gotti.

Jag älskar pk och jag älskar människorna vi har ÄRAN att få träna med. Tack för allt.

Det enda som var dåligt var att vi tränade typ hela sveriges befolkning i världens minsta (och jag menar det) idrottshall, eller gympasal kanske man säger.Det blev varm och efter ett tag inget syre känndes det som, tur att det blir en annan sal resten av träningarna.
Och inte för att vara elak men jag hoppas nästan att iallafall några faller bort så man får mer än en kvadratmeter per person.

För er som inte vet hur en tvåhandad vault ser ut så kolla här: http://www.youtube.com/watch?v=CAVvyeKC23M
Det är den första han gör då han sätter i två händer och helt enkelt bara kastar benen över på antingen höger eller vänster sida.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vet! det är en skam att hon ens är känd.
haha, jag visste inte att du hade blogg!