8.10.08

Kära blogg

Godkväll alla.Även fast det inte är någon som läser min blogg så kändes det fint att få hälsa sådär iallafall och det tycker jag att jag ska kunna unna mig själv. :)

Idag har jag faktiskt hunnit med en hel del saker som känns viktiga för mig.

1.Lekte med Mathilda och lärde henne tvåhands- och början på enhandsvault (sätt att ta sig över hinder som tex murar, staket mm). Tyvärr råkade hon ramla och splitta upp ett sår på knät på ca 2,5 cm. Inte djupt men ändå ont.
2.Hade pkträning vid tegskyrkan och även vid det lilla dagiset som ligger bakom. Vet inte vad det heter men det gick att köra precisionshopp där och det var bra. :) Ett till stort plus är att det har kommit 3 nya tjejer (och mathilda) på tjejräningarna så nu är vi 8st och det känns SUPER!
3.Hämtade mina skullcandy hörlurar som äntligen har kommit och jag älskar dom redan.







Inga kommentarer: