8.10.08

Jävla bloggjävel


Tja anette heter jag, om ni bryr er.
Ja vad ska man säga.. jag är en äcklig fjortis som är sjukaste smal och säger att jag är tjock/ful/äcklig för att mina fjortiskompisar ska ge mig uppmärksamhet och säga emot mig så jag får lite bättre självkänsla även fast jag är patetisk och osäker egentligen.
Näe, skulle inte tro det va. Jag är inte överdrivet snygg och är typ mellantjock eller hur man ska säga. Men jag trivs väl relativt bra med det, klart det finns grejer jag är onöjd med rent fysiskt men det är inget jag tar upp på en blogg ingen läser.
Vi kanske tar det senare.

Iallafall så är jag en tjej på 15år som är en helt vanlig tjej egentligen. "Vanlig", vad är det?
Jag har ingen aning.
Iaf så gillar jag att bara hänga med kompisar, fota (har en DSLR-a200), rida, träna pk och massor av vanliga saker.

Vi får se hur den här bloggen artar sig, jag kanske tillochmed börjar gilla den.
http://anetteedlund.bilddagboken.se/p/main.html

Inga kommentarer: