25.11.08

Camp Kindergarden dag 6

Har haft permis nu under helgen men idag ,måndag, är jag tillbaka på Camp Kindergarden.

Det var en vanlig dag idag med utelek på förmiddagen. Jag och Emil roade oss med att bokstavligt talat kasta barnen ner för kullen, och dom ÄLSKADE det.

Har fått lite mer kontakt med barn på andra avdelningar idag både ute och inne.
Jag och Sofia lekte "bro,bro breja", kurragömma och fler lekar med barnen på stjärnan och tre barn från pluto. Var ganska kul att få vara med dom andra barnen för en gångs skull.

En flicka på stjärnan blev jättekär i mig och ville hålla handen hela tiden och sen bli upplyft. Haha jag tycker det är skitkul då barnen faktiskt gillar mig så jag lyfte upp henne och bar runt på henne i kanske en kvart.
Det var en ganska blyg tjej som inte sa så mycket men däremot så kände hon först mellan mina bröst och sen höll hon handen på dom och jag kunde bara skratta åt det. Pekade så Sofia såg och hon började asgarva, barnen är fan för gulliga ibland.

Inga kommentarer: