22.11.08

Camp Kindergarden dag 5

Idag var det en jobbig dag för pojke 4år.
När vi var ute och åkte skrana åkte vi ca 25 barn och Jag, Sanna och Jenny på 5 skranor och pojke 4år hann inte få plats första gången vi åkte och började gråta.
Sanna hann upp på kullen före mig men då jag kom upp tog jag över och frågade vad det var som var fel och han snyftade fram:
"-Jag hann inte åka meeeeed"
Men vi torkade tårarna och han fick åka i mitt knä ca 5gånger men gången efter det hann varken jag eller pojke 4år få plats på nån skrana och han började gråta -igen.
Vi torkade tårarna igen och åkte ned gången efter det.
När han den sista gången var tvungen att åka utan mig blev han också ledsen så jag lyfte upp honom och satte honom på ett traktordäck och torkade lite tårar åter igen och sen gick vi in.
Jag tror det var ganska dax att gå in faktiskt...
Det var allt intressant från idag. Förutom storsjung då jag och Sanna tittade på varandra och sjöng med nostalgiskt i sånger som tex sjörövar fabbe, kalle theodor och, luffarvisan och massa andra. Flicka 1år låg och vilade i min famn och var supermysig, pojke 4år låg och näst intill sov i Sannas famn. Mycket söta båda två.

Inga kommentarer: