19.11.08

Camp Kindergarden dag 3

Camp Kindergarden
Idag hade 5åringarna aKa lilleskuttgruppen gympa på östtegskolan så vi gick dit klockan 9 och hade lite lekar.

När barnen kommer in i salen börjar dom springa runt runt runt runt runt runt. Dom sprang fort och länge. Dom blir fan aldrig trötta heller.
Dom sprang och sladdade i kurvorna och ramlade och glitacklades. Shit
Deras energi är outtröttlig.

När vi skulle gå hem fick jag en gåkompis. :}
Jag gick med pojke 5år eftersom hans gåkompis var sjuk. Mycket mysik kille som inte var blyg för att hålla handen, det är ifs ingen av barnen men ändå.
När vi gått halva vägen märker jag att han går och småsjunger väldigt tyst. Shit vad jag blev glad, det var supergulligt.

Efter lunch gick vi ut och åkte skrana åter igen. Barnen blir aldrig lessa på det. :)
Jag stannade inne med några barn som inte ville gå ut från början. Sen vaknade pojke 2år och världens sötaste flicka 1år.
Lyfte först in pojke 2år och tog av honom ytterkläderna(de sover utomhus i sina vagnar med en del ytterkläder på). Circasus 5minuter senare vaknade flicka 1år så jag lyfte in henne och tog av hennes ytterkläder.
Pojke 2år var pömsig och låg och vilade i Annikas fam men flicka 1år var pigg och glad och sprang runt. :D
Sen gick jag ut eftersom flicka 5år ville spela spel. Var ute en halvtimme sen var det mellis så vi gick in och åt mellis sen var Camp Kindergarden dag 5 avslutad.


Min rygg är bra, ÄNTLIGEN. Taggar sjukastegaletfettmedmycket till träningen imorgon. Shit

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, gick och sjöng lite för sig själv, gud vad sött : ] dina små änglar uppför sig? De bits inte? :) Hoppas du överlever praoveckorna med dina sötnosar!