19.11.08

Camp Kindergarden dag 2

Dag 2 på Camp Kindergarden var även Daniel där, han hade igår vart på gymnasiebesök.
Vi kom kl 08.00, åt frukost, lekte, gick ut och åkte skrana, åt lunch, lekte lite till, åt mellis och avslutade cirkasus 14.30.

Idag var det mycket roligare att åka skrana eftersom att även Jenny, Sanna och Emil var ute med sina avdelningar. Dessa människor har altså jag gått i samma klass som från 6års till 6an så vi har haft mycket kul. Sofia var och praoade på grädde som är en designstudio eller liknande och ska vara där tills på fredag men kommer tillbaka nästa vecka och Jessica kommer nästa vecka och praoar.
Så då är vi 7st från samma gamla klass nästa vecka. :D

Jag undrar vilka som tyckte det var roligast att åka skrana... Sanna och Anette eller barnen? :]

Jag blir gaaaaaaaaaaaaaaalen på en flicka 5år som hela jävla tiden vill spela uno eller det där jävla quipix spelet. Har spelat uno säkert 5 gånger på två dagar och quipix 6gånger.
Jag klarar det inte i två veckor. Låtsas från och med nu att jag är upptagen med annat!

Inga kommentarer: