27.1.11

So slowly we all drift down, so slowly we all drift down

1 - Presentera dig och din häst

Jag har ingen egen häst, men rider Sugar två gånger/vecka så det kanske räknas lite. Annars rider jag en gång/vecka på SURF också. Där har jag väl dock ingen favorithäst men.

Sugar är iallafall en väldigt stor ponny, eller en väldigt liten storhäst. Hon ska slutmätas i februari och då hoppas vi att hon INTE är högre än 148 i mankhöjd. Hon är importerad från Tyskland och hennes hela namn är Oh, Just like Sugar.


Haha ja, jag rider med slalomglasögon när det snöar

Okej jag skulle presentera mig själv också och jag antar att det är inom ridning. Så jag har ridit i ca 6 år, först på Norra Umeå RyttarFörening ett år, sen resten på SURF. Har haft lite sommarhästar, medryttarhästar och sånt men Sugar passar jag nog bäst med. 
Har tävlat en del ridskoletävlingar i både dressyr och hoppning, har till och med vunnit lite grann. 

Inga kommentarer: