26.1.11

Jag är lycklig över att jag kan gråta, jag är en människa

1 - Presentera dig och din häst
2 – Min första häst
3 - Min största rädsla
4 - Hur började mitt häst intresse 
5 - Det här finns i min rykt låda
6 - Det här äter min häst varje dag
7 - Min favorit grej i stallet
8 - Min hästs vardags outfit
9 - Mitt bästa häst minne
10 - Mina drömma
r
11 - En bild på stallet
12 - Det här saknar jag
13 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst
14 - Varför får ridning dig att må bra

15 - Något du och din häst är stolt över som ni har gjort!

En hästlista jag tänkte göra när jag har tråkigt, även fast jag inte har någon häst men får väl antingen ta Sugar eller någon annan häst jag ridit. Och jag vet att alla tycker att hästar är tråkigt men jag tycker inte det, och det är min blogg så jag bestämmer!

Inga kommentarer: