5.1.10

morgontrött mitt på dagen

Jag säger både förlåt och varsegod för förra inlägget, vet ju att långa inlägg kan vara sjukt jobbiga men det kan vara kul också. Tycker jag iallafall så folk får väl avgöra själv:)

Vaknade kl 3 idag när mamma kom och väckte mig, jag fattar inte att jag kan sova 10-11 timmar varje dag. Det är nog för att jag lägger mig kring 3-4 och för att det är mörkt hela dagen så det känns som att man aldrig vill vakna.

Det lär bli en tråkig vecka nu eftersom Astrid kommer vara okontaktbar i nån vecka nu när spook kommer hem, idag eller imorgon? Jag minns inte men hon kommer såklart bara vilja vara med honom.
Två vinterbilder från förra året

2 kommentarer:

linnea sa...

du får ju iallafall ha din astrid på skolan så deppa inte ihop öber det....

linnea sa...

hahah bra det!