4.1.10

2009

Eftersom det verkar vara populärt att göra en resumé av året som gått så ska jag göra en sådan, baserad på det jag skrivit i min blogg eftersom jag har ny dator som jag bara haft ett halvår.

Januari
Klippte mig, träffade Herman och har skrivit massa fint om det, tränade massor med parkour


Februari
Jag fotade, jag var ledsen över att det tog slut med Herman, världens bästa Linnèa blev min bästa vän, jag tog hål i örat(där uppe), vi snaggade Jocke och Edvin på en toa på tc, var i åre, det var stilbytar dag.





Mars

Var i hemavan, köpte en polaroidkamera, började titta på balklänningar, festade med Mette och massa brudar, hittade massa bilder på folk när dom gick i låg/mellanstadiet, hittade bilder på klassen, red Snärten för första gången, hade fest hemma.






April

Byggde "stora blå", läste twilightböckerna, nästan 100 bilder på mig och Jonte blev upptejpade på hela tc, var i Hemavan, vigde in Linnèa i TT, Hemavan igen, träning ute, spelade 5-i-rad hela lektionerna med Supersaniiii, grillade i Stöcksjö, red Snärten, Tony fyllde 18.






Maj

Tittade på p93 som spelade fotboll, grillade i Stöcksjö, fixade spotify, köpte balklänning och skor, var mycke på stan med folk, byggde en planet(?) med Supersanii, Adam och Jesper, filkvällar, middag eftersom Linnèa fyllde år, kulturnatta, Sanna lekte med mitt hår på lektionerna, spelade brännboll med folk.



Juni

Var på nordic rock och såg Björn Rosenström, balen, MATKRIG, skolavslutning och fetfest, badade på Böles, hängde med Saga mf på min födelsedag, ledare på Norrbyskär, 94orna konfirmerade sig, var i stugan med Jess, jobbade åt pappa.




Juli

Längtade efter Linnèa, var i Sthlm och shoppade. (orkar inte skriva ner mer eftersom det inte var så mke skrivet den månaden)



Augusti
Började gymnasiet, fick dator, hade tjejmiddag med tjejerna från gamla klassen, beställde massa bilder, hade första fotolektionen.


September
Blev mindre hopprädd, hade kräftskiva i stugan, lekdag med treorna där vi gangstrade oss, red Snärten mer dressyrigt än tidigare, upptakt med ledarskolan och TT, tränade på Annalottas, hängde och fotade i stan med folk från klassen, hade grymt mycket plugg, bokade biljetter till Livets Ord, klassfoto, global climate jam i Övik, jobbade natt med Jocke.


Oktober
Hade lockigtfint hår, började ta hand om Ella, fotade Jess och Padde, fotade massor på skolan, fikade med TT, fotade i studion, fotade en skatetävling på Liljaskolan, redigerade miljontals bilder, fotade med Astrid, det var maskerad på Midgård, lagade fett god sallad, lärde känna Pontus, gjorde photoshopbild i miltimedia, vann klubbtävling med Detal.

November
Hade ordning och reda i min dator, kraschade med moppen, fotade David och Towe, klippte lugg, blev världens bästa kompis med Astrid, såg livets ord, fick en bögbäztiz.

December
Festade hos Peter, fick voddler, luciavaka med ledarskolan, skolavslutning, kom tvåa med Detal, firade julafton hos Mormor, hängde med Adam, Nyår hemma med Victoria Andersson och hennes föräldrar, Ella och vickan+deras föräldrar och Astrid.

2 kommentarer:

Anonym sa...

de vet att jag vinner i f i rad
/supersaniiiii

Anette Edlund sa...

hahah aldrig, jag vinner ju lätt:D