3.7.09

Fredag och semester

Var borta till ca 5 igår.. Skulle upp och jobba kl 8, så det var lite jobbigt att stiga upp och ännu värre att jobba.
Målade inte så mycket idag, fick mest plocka ihop bräder och spill som låg överallt.
När vi var färdiga var det ett helt släp fullt och dessutom en hög som inte rymdes på släpvagnen.
Inget mer jobb nu, tacka gudarna för det.
Bara löneförhandling med min käre fader kvar!

Ska väl se några filmer eller så ikväll, seg i kroppen nanting.

Åker till stugan imorgon och stannar där i 2-3 veckor ungefär. Mamma jobbar veckan då skillz från Habo kommer hit så då ska jag hem och träna med honom, han heter typ Jonathan:)
Jag vet inte vilken vecka det är men det är väl kanske v.29, jag vet iaf att det är 12-15 Jonathan är här så då kommer jag vara hemma.
Sen blir det stugan igen... Och Sthlm. Det här blir najs!
Den blev lite dålig, men jag orkar inte fixa till den.

Inga kommentarer: