30.6.09

Shoppat lite

Jag tänkte att jag skulle skriva ett ordentligt inlägg nu innan jag lägger mig, jag måste ju trots allt sova eftersom att jag numera jobbar 08.00-13.00.
Ska jobba hela veckan ut.
Var på stan med min kära mamma idag och köpte två klänningar och en tunika om jag inte minns fel. Näe, skämta ba.
En klänning och en tunika, plus två par shorts och två vita linnen.
Det bästa: Mamma betalade allt!
Grå klänning med lila/grön papegoja och lila strec på typ.
Vit tunika med ungefär en mudd nertill, ganska mke urringad fram och bak med en fjäder tryckt över ena axeln/nyckelbenet typ.
Två vita linnen, ett från h&m och ett från gina.
Ett par avklippta slitna jeans shorts.
Ett par svarta shorts med väldigt skön strech.
Lite svårt att beskriva men lägger in bilder imorgon!
Bilden gjorde jag förövrigt igår eller dagen före det, men den fick läggas ut nu istället. Jävligt skön bild enligt mig.

2 kommentarer:

sooof sa...

min finaste anettteeee!

Anette Edlund sa...

Nej du är finast sooof!:*