22.5.09

Torsdag

Hem från stugan vid ungefär kl 6-7.

Drog till Sanna 8, skulle se film med massa folk.
Blev knappt någon film, bara senare på natten.

En kille däckade inne på toan så vi fick bryta oss in med en tång och få honom på fötter igen.

somnade vid kl halv 3-3 i soffan och sov till klockan sex då mamma/pappa smsade och var fettmedarga för att jag inte kommit hem som det var överenskommet. Ajdå

Gick först ner i källaren för att kolla om maccan, sanna och vanja var där. Men icke
Gick upp i sanna och peters två rum men ingen där heller, tillslut kom jag på att olle har rum på mittenvåningen och i hans säng låg supergulliga maccan.
Och i håkans säng låg sanna och vanja, less jag blev då jag hade gått i hela huset då jag var sådär jävla trött.

Tog väskan och moppehjälmen och körde hem.
Pappa var arg, jag sa till mamma som sa "men lugn, hon råkade väl somna" att jag somnade i soffan sen väckte ingen mig och jag vaknade av smset och åkte hem på dirr.
Sen tog jag katten och gick å la mig igen.

Inga kommentarer: