22.5.09

Onsdag

Världens bästa dag, iallafall nästan, på väldigt länge.

Jag var ledig fram till tolv så jag började dagen med att kliva upp vid kl 9 och sen åkte jag till Sarah och Andreas.
Sarah ville intervjua mig till något arbete hon höll på med i skolan och klart man ställer upp!
Förövrigt så fyllde Andreas år så han fick man ju säga grattis till, och så blev jag bjuden på rulltårta.

Då vi var färdig med alla frågorna åkte jag in till stan(Sarah och Andreas bor öst på stan) och köpte en mackasuben, sen iväg till sun tan där marklund och Sanna väntade.
Solade 16/20 min, gjorde oss i ordning och åkte sen direkt till skolan.

Första lektionen såg vi slutet på den danska filmen, och började en med den norska. Snacka om tjill lektion.

Elevens val blev det på syslöjden där det bara var tjill och jag sydde typ ett linne som blev halvfärdigt.
Efter skolan drog jag och Sanna hem till mig och typ fikade lite, eller Sanna gick runt i mina balskor och jag bytt om till ridkläder.

Iväg till hästen, red Cornelia och vi hoppade. LÄSKIGT
Blev typ en linje sen liten bana typ.
Hon var duktig, jag var rädd men ganska duktig ändå. Heja

Sen var jag och kusin tvungna att åka till stugan och sova där en natt, men det kunde vi offra för annars hade det vart lördag vi skulle sova där och då missat kulturnatta... Haha Jessica fick stanna två nätter, moahahhahahah.

They're gonna rip it off
Taking their time right behind my back

1 kommentar:

jessica sa...

I'M HOOOOOMEEEEE
- för en timma sen