6.5.09

spotify


Igår fixade jag spotify helt själv, jag frågade inte ens någon. Ohohoh.
Eftersom att jag har samma tekniska förmåga som en lobotomerad guldfisk så var detta en extrem perstation av mig om jag ska vara ärlig.
Frilufts idag, först yoga och sen bangolf.
Jag, Sanna och Bergh körde körde speedgolfing, altså kastar man bollen mot hålet och beroende på hur nära man kommer får man poäng. Jag vann
Sanna och Bergh åkte hem efter det men jag stannade med typ sof mims palmie ludde ralle mackan och jonte.
Vi lekte lite i lekparken också hihi.
Hem, tänkte städa men blev datorn och sov lite.
Red, blev nästan avbockad av Cornelia. Den sega kossan bockade faktiskt flera gånger, buskul.
Hem igen, duscha snabbt som fan, städa rummet, dammsuga katthår osv... Men nu kommer mims och marklund och dom. Ska städa lite till, adios.

Inga kommentarer: