18.2.09

Knäpp skola

Hade idag circasus två timmars hål så vi bestämde oss för att ,med hjälp av Adrian och hans rakapparat, snagga Jocke.
Blev först en otroligt sexig munkfrilla sen snaggades han helt. Även Edwin snaggades, blev snyggt!

Även fast snagg bara är snyggt på två personer -Magnus Betnér och Herman Jonsson.

Blev också taget hål i mitt öra, där upp i brosket.
AJ SOM FAN, då örhänget skulle in. Marklund fegade ur då det blödde så GB fick göra det.
Han gjorde förmodligen ett eget hål där bak, asså aj säger jag bara. Det slutade med att jag lutade mig mot Anton, blundade och bara bet ihop och gnydde lite.

När jag kom hem fick jag lov att ta ur det fettmedstora örhänget jag lånat av Sanna och skulle försöka sätt i det lilla silvriga jag köpt istället men det gick såklart inte.
Det blev urtaget helt och tvättat istället.
Ska ju till Åre och vill kunna ha mössa på mig iaf, vi får ta om det sen Marklund!
Med kanylen Med SuperSaniiiis örhänge

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch det där såg ut att göra ont, nu kanske jag bangar ut ändå haha

Anette Edlund sa...

Passarej, det gör asont... Nej skämta! Det är lugge. Ondare med örhänget än med kanylen hehehe:)