16.1.09

känslan

Det är sjukt hur stor inverkan en person kan ha på ens liv.
Det känns overkligt, människor som honom finns inte i verkligheten. Han är vad man drömmer om hela livet men aldrig får uppleva.
Jag har aldrig någonsin känt såhär, känslan är.. underbar. Även fast underbar är en klar underdrift.
Livet känns plötsligt så enkelt, även fast jag inte får ur honom ur huvudet då han inte är hos mig.
Fast jag vill inte ha ut honom heller, jag vill vara i hans armar. Hela tiden



I used to be a searcher, a believer. Searching for what I want, believing in finding it. Nowadays I´m a finder and a man not only believing, but also knowing what I was lookning for. Knowing that you my darling in exactly what I´ve been looking for, and I believed in finding you. -H

1 kommentar:

Anonym sa...

Och vem är denna människa som du inte har berättat för My om?