18.12.08

skön_dag.nu

Hej
Jag är väldigt väldigt less på min dator eftersom man inte kan gå in på mina bilder.
Det laddar i circasus 10 minuter och även om man inte rör datorn innan det har laddat klart så är det exakt lika segt igen om man klickar på en annan mapp.
Jag måste få en bärbar hårddisk där jag kan lägga alla bidler jag inte använder så det inte laggar lika mycket.
Jag ahr bilder från typ hemavan 06 och sommaren 05 och en miljon andra bilder. Dom kanske man skulle använda till att jävlas med diverse kusiner osv. ;)

Hursomhelst så slutade jag kl 9 idag. Egentligen jävligt ovärt att ens stiga upp bara för att ha en lektion. Dessutom så såg vi bara på en film ,Anne Franks dagbok, som jag redan sett.

När lektionen är över så tar jag med mig typ 4 klasströjor och 2 par byxor som jag ska ge till dess ägare imorgon i kyrkan. Hugger tag i min kära lillasyster som går förbi och hon får hjälpa mig att bära.
Eftersom att jag är en så godhjärtad och SNÄLL storasyster så erbjuder jag mig att skjussa henne till ö-tegskolan. Plötsligt har jag min andra lillasyster Emma Stenman och en liten Therese som också ska ha skjuss.
Typ mitt egna lilla dagis...
Skjussar först syrran och Therese ner för bron till kyrkan och sen bara Emma resten av vägen, faktiskt ända fram till hennes dörr.

Väl hemma så sätter jag mig och kollar på tv i min kära snurrfotölj som har en väldigt sömningivande effekt och jag somnar nästan. lägger mig istället på soffan och vaknar upp 4 timmar senare och inser att klockan är halv 3.

Det blir iaf träning ikväll på mariehem, kommer ett inlägg om det också bara så ni vet!

Ja, ni kan ju mejla det här till intresseklubben.

Inga kommentarer: