17.12.08

rainday

Så jävla jobbig dag. Tror jag dör

Började med att jag försov mig en timme och missade musiken(trodde jag). Det visade sig att vi inte hade haft någon musik så det ordnade ju sig till det bästa.
När jag väl kommer mig iväg så är klockan mycket och jag kommer ca 10min sent till no:n där vi tydligen har ett "läxförhör" som egentligen är ett prov. Jag visste typ inte att vi hade det och jag hade därför inte pluggat... Vill ni veta vad det var på=? -Jo, ATOMFYSIK. Superenkelt va?
Hamnade brevid Jocke iaf, han är ju kungen. Även fast man har svårt att se vad han skriver så fanns det ju saker jag kunde skriva av.

På slöjden fick jag iaf MVG på mitt praktiska prov!!!!!!!!!! AH, SÅ JÄVLA UNDERBART
Efter slöjden så var det lunch, typ julbord.. Men jag och Marklund drack iaf en julmust var. Mumsigt

Efter det kom Sanna och Palme på att vi skulle åka och hämta paketet med klasströjorna som kommit för circasus en halv vecka sen.
Det betyder att jag tog med mig Marklund och cyklade hem till mig med henne på pakethållaren, sen till okq8 bara för att inse att jag glömt leg.
Jag dog ganska hårt då jag var tvungen att cykla hem -igen. Det var regnit, motvind och jävligt halt.

När vi ska ta ut paketet så har vi såklart inte nog med pengar. Fick ta circasus 90kr från palmes kort och skrapade ihop alla pengar vi hade i fickorna också...
Det gick bra tillslut.

När man ska hem så spöregnar det. Och jag menar SPÖREGN verkligen.
Bra, helt genomblöta skor och byxor, håret är dyngsurt och hela jag är genom frusen. Synd om mig

På ridningen gick det iaf sjukt bra, hade Nix som är jäkligt framtung men lyckades få upp honom och få honom driva sig själv med bakbenen.
Öppna gick SUPERBRA när jag väl kommit på att jag inte får vika mig i sidorna, sköt fram höften som man ska och det gick på en gång.
Känns hur bra som helst att avsluta terminen så sjukt bra!

Måste få dra som slutkläm Dennis citat som han drog idag vid skåpen då alla skulle hem:
"Allt går med våld, och om det inte går så var det trasigt från början"

Inga kommentarer: