7.12.08

Bästa

Idag(rent teoretiskt igår eftersom klockan är nån timme över 00.00) har jag sovit till halv två i mamma och pappas dubbelsäng med lillasyster eftersom att pappa inte kom hem före typ 3-4 och mamma också däromkring.
Igårkväll(förrgår) såg jag och syrran på Mulan på vhs nere i sovrummet och somnade sen där -åh nostalgi.

Sen var jag hemma, handlade, åt middag och var sen med Elin.
Hos Elin chillade vi mest med dator och smsade med diverse människor. Elin var väldigt hemlig... ;)

När vi gick till ica för att köpa lite godis (till Elins mamma som låg och slaggade på soffan) var det såklart stängt så vi gick till statoil istället och när vi kommer in blir jag glatt överraskad när ingen mindre än Jonas står i kassan!
Jonas är min gamla rocky(ungdomsgård) ledare och var även med på konfaläger och upptaktsläger med ledarskolan.
Snackar lite med honom medans Elin vandrar lite vilset runt i butiken och undrar vad hennes mamma vill ha.
Jonas har numera min lillasyster på rocky ibland och jag sa att hon hälsade från honom till mig. Då blev han besviken eftersom att syrran inte hade hälsat tillbaka trots att jag hade sagt det åt henne.
Vi står i kanske 5-10 min och småsnackar och han frågar om jag och Elin gick dit och bara därför bjuder han på oss på varsin varm choklad och dessutom tar han inte betalt för godispåsen jag och Elin ska dela på. Bara för två pollychokladkakor.
SÅ JÄVLA SCHYSST!
Jonas är och förblir den bästa ledaren någonsin

over ´nd out

Inga kommentarer: