30.11.08

Träning ba yes

Vandring, rull och lite balans/precision idag. Andreas var tillbaka! Han är liksom orginaltränare känns det som. Vi har ju tränat med honom (och resten av alla också) sen i sommras ju.

Vandring över en sned plint sen en rull(som jag dock inte ens försökte mig på) och monkey/kong över en bom direkt efter rullen.Sen rull på tre mattor som låg i mitten av salen och efter det lite klättring i ribbstolarna och precision(ganska ointressant så skippar det).

Vandring gick lite sisådär, händerna känns lite bättre nu. Eller likadant. Jag vet inte. Jag kan inte det här.Känns som om det var lite hjälp idag.
Rull gick super. Och med det menar jag att jag var dålig men lyckades vika in huvudet!!!!!!!!!!!!! Kändes underbart.Ska försöka hålla det så nu. Önska mig lyckatill om vi säger så...

Det blev ca 40min fys med ganska roliga övningar som att gå skottkärra och sånt.
När vi gjorde situps krokade vi ihop benen allihopa. Vi låg i två rader siksack liksom. När vi gick upp så rick den längst ut säga sitt namn och nästa gång vi gick upp sa vi "hej *namn*"
Det lät så här:
-Matteus
-HEJ MATTEUS
-Andreas
-HEJ ANDREAS
-Anette
-HEJ ANETTE
osv
Nästa gång skulle vi börja från andra sidan och hitta på smeknamn
Det lät såhär:
-Rickard
-RICKARD PICKARD
-Ronni
-RONNI PONNI
-Rodi
-RODI PODI
-Anette-ANETTE BALETTE
-Jasmin-JASMIN PORSLIN
osv(Observera att alla smeknamn utom mitt och Jasmins börjar på p)
ElakaErik föreslog att vi skulle söka hjälp.

Det roligaste var : Kasper Pasper Irgens Pirgens

På kvällen klockan 18.00 var det en tjejworkshop. Fast det blev 98% prata och 2% fysiskt.Var bra att få prata och ha värderingsövning. Kom in på bra grejer och det var riktigt genomtänkt. :) Heja Annsofie och Sarah!Vi fick kasta oss från en bom på en tjockmadrass också.

Måste få berätta min och Rebeckas intelligens också... Vi bakade en kladdkaka och den skulle inte hinan bli klar innan vi var tvugna att åka så vi tänkte att om man tar lite smet och häller det i ett glas och sen in i micron...Vad händer då?
-Jo, det typ exploderar och blir rök i hela huset som luktade illlllla. Sen fick vi städa ur micron och kasta glaset med den fastbrända smeten i.
SÅ KAN DET GÅ.
Efter detta skulle vi altså iväg på träningen och bytte inte om, vi luktade bränd smet&rengörningsmedel långa vägar. MysPys.

/anette-balette

Inga kommentarer: