27.11.08

Camp Kindergarden dag 9

Idag var det soppa till lunch och det var inte en enda unge som spillde. SHIT

Idag var det bara vi på pluto som var ute eftersom resten var på promenad eller skulle ut på eftermiddagen och det var ju lite trist. Flicka 1år hade inte overallen med sig så hon fick ha sommaroverallen som är tunn så hon blev lite kall.

Efter sovstunden tog jag in pojke 2år, Daniel tog in flcika 1år som inte gilalr mig, och Krister flicka 1år som är världens sötaste och som älskar mig.
Pojke 2år är alltid pömsig efter så vi satt i soffan och han låg i min famn och vilade. Hur mysig som helst verkligen. Det är i dom stunderna som man tänker att man vill ha barn.

Det blev lite pusskalas igen på Berghs avdelning och jag fick en puss på munnen av en pojke 3år som ser ut som om han vore typ 4 eller 5. Supergulligt av honom verkligen.

Bergh fick en biobiljett.... fett orättvist . Det var hennes sista dag idag så hon fick den som tack.
Fröken som gav den till henne sa "säg inget till dom andra" så jag antar att jag och Daniel inte komma få någon. Men vi får se imorgon

Inga kommentarer: