1.3.11

I feel really good

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
- Måste duscha, jävlar vad jobbigt... Ligger kvar med katten ett tag

Vilket humör är du på?
- Helt okej, ganska lättad över att mindyard är klar och så. Lite trött 


Vad har du på dig just nu?
- Jeans och en marinblå stickad tröja

Har du ont någonstans?

- Fått tandköttsinflammation som vanligt så har lite ont där, annars ont i hårbotten för jag kliade mig just tills jag blödde
 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
- Sushi!



Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
-  Björn Axén volume powder spray, fast man får ju aldrig dra kortet längre. Jävla chip.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?
-Facebook, fast det var faktiskt redan uppe.

Vad ska du göra idag och ikväll?
- Ska till Jessica som fyller år och äta massa gofika!

Varför ska man läsa din blogg?
- Vet inte, kanske för att veta vad jag gör. Jag har inte en så rolig blogg, men skriver ju vad jag gör iallafall. Så man vet vart jag är typ jämt haha. Och jag gillar att kunna gå in på andras bloggar och se vart dom är/vad dom gör.


Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
- Fick komplimanger av Erik och David om att mitt mindyarduppslag såg fett bra ut! 

När fotade något senast, och vad?
- Fotade björnligan och gaga i helgen, biskopens buckla Vilhelmina

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
- Inte mer än jag redan gjort, alltså typ 130kr på sprayen och 18kr på fika.


Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
- Ojojoj vad svårt. Hade vart häftigt att fråga Marilyn Monroe om något, eftersom ingen annan hade kunnat fråga henne något.


2 kommentarer:

My sa...

sv; det vet du ;)

Sanni sa...

sv: så sjukt bra!