25.10.10

Singing sweet home alabama all summer long

Hur har vintern planerat det här egentligen? Hur ska jag ta mig till skolan när jag inte kan köra moppe och är extremt lat? Dåligt planerat... Jag vill ha sommar.
Jag får ju typ cykla men kommer misslyckas och ramla tror jag, det känns lite drygt.

Är äntligen klar med Mekun hade vart extremt skönt att kunna säga men är inte helt klar med powerpointen än så ska trixa lite med den sen är jag faktiskt klar. Sen blire sova även om jag måste skriva ut två A3 med text imorgon och montera på en stor kartong, och jag är inte klar med det heller. Får antingen skynda mig på hålet eller göra det efter skolan.
Och juste, ska ju läsa ut en engelskabok och en svenskabok.
ÄR RÄTT SÅ LESS PÅ PLUGG NU!!!!



1 kommentar:

My sa...

sv; men det kommer fler gånger :)