31.10.10

I party like a rockstar, Look like a movie star

Det är alltså idag man ställer om till vintertid, eller egentligen så var det kl 03.00 man skulle ställa tillbaka klockan en timme. Jag undrar mest om mina dator och mobil har ställt om sig av sig själva eftersom dom visar samma tid. Orkar inte gå upp och kolla på någon analog klocka så får väl leva lite mellan timmarna tills vidare.

Igår hade vi jävligt kul faktiskt, var hemma hos Magnus och festade på med för det mesta okänt folk. Kände typ 3-4 st där och resten fick man lära känna. Det var iallafall riktigt kul och har en del suddiga bilder jag kan lägga ut, tills jag hittar bättre bilder från festen.

Såklart blev det bilder inne på toan!
Kajsa chillade haha! 

Sjukt läskig!






Vi hittade Waldo! :D Alltså sjukt så likt haha!

Fick bli fastkedjad flera gånger också


Okej jag hade ganska många bilder men var ju tvungen att ta massa bilder på alla fina!:)


Inga kommentarer: