26.5.10

otursdag

  • Var tvungen att kliva upp lite efter 6 idag för att åka först hem från adam sen till skolan och filma reklamfilmen som har försvunnit, egentligen börjar jag 11.40 så... inte det roligaste.
  • När jag kör moppe är det en buss som blockar vägen på e4bron så jag får stå i kö där hur länge som helst.
  • Sen klämmer jag mig när jag ska sätta fast hjälmen i moppen på skolan.
  • I skolan får jag och sofie vänta typ 30 min innan en filmlärare kommer så vi kan börja filma.
  • När jag far hem så inser jag att jag har typ noll bensin och hinner bara in på gården så tar bensinen slut.
  • Jag kommer in, går på toa och när jag ska fälla ner locket så vad händer? Jo mobilen faller ur fickan på mig och rakt ner i toastolen. Asså helt ärligt, jag får stäcka ner handen, plocka upp den och sen försöka torka av den även fast det är förmodligen ganska kört. Jävla otursdag.

Inga kommentarer: