11.5.10

länge sen nu

Nu var det galet länge sen jag skrev något här. Men har samtidigt inte haft dator på flera dagar heller.

Kom hem från Norge i söndags nån gång kring 7 och efter det var jag med Adam, och det var jag på måndagen också så har inte direkt suttit vid datorn så mycket.

Iallafall så åkte vi buss till Norge, stannade och käkade i Tärna och åkte sen båt över till Lovund. kvällen vi kom dit så gick vi upp på en klippa och tittade på Lunnefåglar, plus att vädret var underbart bra. Dagen efter vandrade vi upp mot berget som finns på ön och stannade och käkade lunch. Sen vände jag, Kajsa, My och Mathilda tillbaka för vi skadade orkade inte gå ändå upp på toppen av berget.

Dagen efter lekte vi lekar, hade en gudstjänst vi gjorde helt själva och sen på kvällen när vi skulle fåra(skicka ett gosedjursfår runt i ringen och alla får säga något) så hann typ tre personer säga något innan Mathilda skulle prata och började gråta. Då började alla gråta eftersom. Vi grät och skrattade och grät lite mer och skrattade, sjukt vad man kommer sakna ledarskolan! Tillochmed Sarah, våran ledare, grät... Så illa var det hahah.
Blir inga tårar på söndag då vi har fika och foto och sånt!

Jag har massor med bilder från Norge men jag har inte laddat in dom på datorn än, men då jag gör det så lägger jag väl upp en del av dom:)

1 kommentar:

maria sa...

scchh, vår film ägde ju:]