18.4.10

mjukisbyxesöndag

Idag har jag och lillasyster badat katten som var smutsig nog för att behöva badas lite. Hon hatar verkligen att bli duschad och klöser en så mycket hon kommer åt för att komma ur badkaret innan hon blir blöt, men när hon väl är blöt och vattnet är bra värme så brukar hon slappna av lite.

sötkisse!
Var och skulle kolla på en byrå med mamma men det blev ingen, men istället hittade jag ett snyggt smyckesträd som jag fick av mamma. Det är bara 25cm högt och högre vill jag inte ha för då blir det så ivägen.
Supergod fruktsallad med vattenmelon, honungsmelon, vindruvor och jordgubbar. Köpte mango också men den var tyvärr stenhård. Åt den och såg på världscupavslutningen i Genève, alltså ridsport. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, förmodligen ingenting alls.

Inga kommentarer: