2.4.10

långfredag

Långfredag idag, 2 maj dessutom. Säkert folk som blev aprillade igår. Eller jag blev iallafall... My lurade mig att hon hade brutit näsan och jag gick helt på det.

Idag har jag och Adam sett Syskonen Boudelalalla-nåntings olycksaliga liv. Asbra film, sett den flera gånger och den är fortfarande bra. Till filmen blev det en subwaymacka, härligt!
Nu ska jag snart laga en sjukt god sallad och se lite Magnus Betnér tillsammans med katten, kissen är typ min bästa vän nu för tiden. Hon gillar att vara med mig när jag är ensam hemma, men aldrig annarss.
Bild från förra gången jag gjorde sallad, recept:
SALLAD

Sallad, gärna färdigt i påse
Gurka
Majs
Fetaost, icas med vitlök och gröna oliver
Brödkrutonger
Vitlöksdressing

Inga specifika mått, kör bara på hur mycket eller lite man vill av allt.

Inga kommentarer: