4.3.10

nu kör vi

Referatprov från och med nu till 16.30, jaaaaaaaaa!



Vi fick över tre timmars hål så jag och Peter gick in till stan och käkade på subway. Fanns en ny macka med skinka, kycklingbröst och ost som hetter något med melt. Sjukt god var den!


Sen kollade vi på lite skor och lite sånt, och jag köpte åksjuketabletter till bilresan till Hemavan.

Det är alltså den 4 idag och jag har 100 kronor kvar den här månaden. Jag kommer ärligt talat att dö! Men får lite pengar då jag åker till Hemavan och får väl vara noga med att spara pengar från och med nu.

1 kommentar:

Jessica sa...

ja han var faktiskt ganska bra:D haha vi hoppade en linje där vi skulle lägga en volt efter varje hinder och hoppa det igen, jäklar vad omhoppning jag körde;) han var ju inte svår att svänga! haha grymt nervös jag var före metern, hoppade den typ två-tre gånger, sista kändes megabra:D