19.3.10

handlat och städat


Var och handlade med mamma idag och fick med mig lite grejer hem.
Gilette Venus Embrace 179:-
Nivea Eye Make Up remover 41,90:-
Neutrogena Blackhead Scrub 57,90:-
Neutrogena blackhead eliminating toner 42,90:-
Neutrogena oil-free moisturiser 57,90:-
Neutrogena Rapid Clear Treatment 57,90:-
Bomullsrondeller 25,80:-
Nivea cleansing whipes 35:-

Det bästa är att mamma betalade allt:D

Efter det blev det massor med städning i mitt badrumsskåp som har sett ut som ett bombnedslag alldeles för länge. Kastade minst en tredjedel av allt som fanns där i, och vips blev det mycket snyggare.

Fick kasta massa glamla schampooflaskor och sånt också, hade över 15 saker i duschen och har nu bara 8 saker, känns skönt.


Men nu ska jag nog lägga mig och se på tv, eftersom jag jobbar på Surf imorgon. Glömde att säga att vi köpte två nya täcken och nya kuddar idag också. Så min säng kommer vara helt underbart mysig!

2 kommentarer:

jessica sa...

haha du köpte dom alltså!
fint att vi har likadana rakhyvlar också;)

jessica sa...

ja men visst är det beirut-peruken;)