14.2.10

alla (L)-dag

I fredags rullade van för första gången på 2 veckor, galet kul var det! En amerikanare var med och han vände sig mot mig då jag sa något och sa "Please, men are talking" och gud vad jag skrattade, ofta folk säger sånt på riktigt liksom?
Vi blev stannade på e4bron också, men föraren fick bara blåsa och det var såklart lugnt.

Lördagen gjorde vi inget speciellt, eller jo förresten! Adam hade tankat Lejonkungen på svenska(!) och först så åt vi middag hos Adam och såg filmen sen, supermysigt.

Idag var jag tvungen att gå upp före 9 och vara i kyrkan 9 eftersom det var ledarskola och vi ansiktsmålade små barn och pysslade med dom för att sen ha gudstjänst. Drog vid 12 och har myst med Adam sen dess. Just nu duschar han och jag spelar såklart MW.
Har lite bilder att lägga upp egentligen, men har dom i mobilen och kan inte lägga upp dom härifrån, men alla får ha en bra Alla hjärtans dag! PUss

Inga kommentarer: