7.1.10

silver

Pappa kom just hem med den här till mig, det är Schwarzkopf hairtherapy silverschampoo.
Våran granne Mattias jobbar med att sälja massa dyra hårprodukter till frisörsalonger och har därför hela garaget fullt med massa olika visningsprodukter.
Och ibland så har man tur och då bjuder han på något, i mitt fall blev det silverschampoo eftersom han tyckte att det skulle bli snyggare om jag hade en lite kallare ton i mitt horblonda hår.

Shampot är värt typ 200 kr och dessutom så står det på baksidan att det ENDAST får användas i salonger, så jag räknar med att det är hur bra som helst.


2 kommentarer:

mathieee sa...

Anette kan vi byta grannar??????? jag är fullständigt allvarlig :D :D !!!

Anette Edlund sa...

haha aldrig i livet att jag byter:D matte är ju hur kung som helst!