25.12.09

julafton

Då var julen över för i år.

Jag firade hos mormor och morfar i Spöland utanför Vännäs i år. Blev firande med kusinerna på mammas sida: Johanna, Jessica, Jimmy och Martin, deras föräldrar och såklart min familj.
Sammanlagt 14 pers tror jag, stor släkt är kung!

Blev massor med bra julklappar och eftersom det är tradition så måste jag såklart skriva ned allt jag har fått.

Morgonrock
Kalle Ankas pocket
Bärbar hårddisk
Linne med nitar från carlings
Lindt choklad
Genom dina ögon - Stephenie Meyer
Parfym vanilla body mist från the body shop
Vanilla bath & showergel från the body shop
Tunna svarta leggings
Tjocka svarta leggings
Tjocka tights med mönster(?)
Mjukisbyxor adidas
Chokladask
Kalender som jag ska byta
Heated eyelash curler från make up store
två biobiljetter
Hårspray
Mousse
Björn Axén styling powder mattifying & volume
200:- /mamma
200:- /farmor och farfar
500:- /mamma och pappa
1000:- /mormor och morfar
Presentkort 250:- The Store

Sjukt mycket jag blev nöjd över:) Bra julafton!

Inga kommentarer: