10.11.09

krasch

Körde hem från skolan. Totalkraschade, som tur var så körde jag inte så fort men körde ändå kring 50 km/h.
Slirade i snön och lyckades räta upp moppen, men slirade igen och tappade kontrollen.
Flög fram och fick bita i asfalten, hade visiret uppe så jag landade faktiskt på käften.. (Mina läppar är förstörda och dubbelt så stora som som ska vara)
Fick styret i bröstkorgen och det känns som att jag har knäckt något där men det hoppas jag att jag inte har. Kan dock inte röra på mig, för om jag rör på ryggen så måste bröstbenet böjas och då dör jag nästan av smärtan.
Vänster knä och lår fick sig en smäll också, skrap på sidan av knäet och svullet lår och knä.

Jag blev inte särskilt rädd, före jag hörde bilden bakom mig tvärnita bakom mig och sen hörde jag hur bilen också slirade. Då trodde jag helt ärligt att det var kört. Hann tänka "Jaha, jag blir nr 10" innan bilen tillslut lyckades stanna. (För er som inte hänger med så är det 9st i vår ålder som dött i år och jag trodde helt ärligt att bilen skulle köra över mig. Jag låg mitt i vägen och moppen låg på höger sida av vägen, jag blev otroligt rädd.

5 kommentarer:

a sa...

hej.

hoppas att du snart mår bättre och jag är verkligen glad att du klarade dig. nu blev jag skraj och känner mig tvingad att fortsätta på din bild.
kram

pauline sa...

men usch va hemskt! tur att inget hemskare hände.. jag hoppas verkligen du blir bättre snart anette
kram pårej!

mette sa...

jag vet.. asdrygt ;/ orkar inte fixa de hehe.


BTW, vem är a som kommenterat?! :o

toweeee sa...

MEN HALLÅ!
DU dör nästan och jag får läsa om det på din blogg? vafan är de för stil:(
Jag kan inget annat säga än vilken jävla tur att du inte blev överkörd. KRAM på dig Anettio.

toweeee sa...

ALLTSÅ VET DU HUR RÄDD JAG BLEV NÄR JAG LÄSTE DEHÄR?!