4.11.09

ella

Var i stallet idag i ca två timmar innan Astrid kom hit.

Började med att mocka som jag alltid gör, och eftersom Ella stod inne så la jag in lite silage som hon käkade tills jag var nästan klar. Men då det tog slut och jag hade typ 5 min kvar av mockningen gjorde hon det nästan omöjligt att mocka eftersom hon så gärna ville gosa.

Borstade av henne och satte mig sen på ryktlådan och kliade henne lite på bogen och på huvudet, sen slutade det med att hon tyckte det var så skönt att hon satte huvudet mellan mina knän och vilade hela nosryggen mot min överkropp. Lite jobbigt att andas då hon lutar sig mot en men hon ville ju bara mysa så det var lugnt.

Blev sittandes så i kanske 40 min innan jag hämtade kraft och gosade sen med henne lite stående i boxen tills jag åkte hem. Sammanlagt blev det två timmar. Hon är så otroligt gosig, jättejättejäte fin för att vara 4 år. Som en hund är hon.

Inga kommentarer: