31.10.09

tävling

Tävlingen gick underbart bra idag, verkligen superbra! Jag hade inte tänkt mig någon placering eller tävla för att vinna men Detal som jag red var taggad och jävligt på.
Så vi gick in i grundomgången med en jävla fart och Detal drog mot hindren, hoppade inte stort eller för nära utan han löste avstånden jävligt snyggt.

Nolla i grunden. Ny startsignal och sen omhoppning och vi flyger över första hindret, tar en halvdålig sväng till trean, får en snäv men grymt bra sväng till fyran och drev sen på till 6an och över mållinjen.

Fick 24,81 och dubbelnolla, upp i ledningen! Jag behöll ledningen genom hela tävlingen och gissa, jag kom etta! Alltså vann jag över tre i hoppgruppen, shit! Bra jobbat Anette och bra jobbat hästi. Grymt nöjd och lycklig som fan, fick rida ärevarv till simply the best som jag alltid har velat göra. LYCKA

2 kommentarer:

blondiieee sa...

Grattis!!! :D vad kul!

Bûññÿ sa...

Grattis! :D